دیگه یواش یواش بای بای!!!!

آخ که این ساعت زمان چقدر سریع  حرکت می کنه !انگار همین دیروز بود که با سایه و
یاسمن خداحافظی کردم.انگار همین دیروز بود که می گفتم اووووووووووووووه کو تا رفتن!
اما حالا اومدم خداحافظی برای حداقل ۲ ماه و حد اکثر همیشه!
خدا رو چه دیدی شاید از سفر برگشتم و دیگه حال وبلاگ نوشتن نداشتم!شایدم نه!
خلاصه از همه ممنون.از نظرها ؛انتقادها؛پیشنهادها و هر نوشته ای که از خودتون به جا گذاشتید(مثلا بعضی از ناشناس ها مینوشتند سسسشب و خلاصه اینجور چیزها که ما
هر چند ازش سر درنمی آوردیم اما دستشون درد نکنه!!)
اول از همه سایه و یاسمن و ماریا که غیر از وبلاگ موفق شدیم زیارتشونم بکنیم!
بعد پیچک و نگاه که همیشه ما رو با نوشته هاشون خوشحال میکردن!
بعد بقیه دوستان که الان زیاد یادم نیست مثل تیرکمون(یا همون ایمان)؛مانی یا ماموری
که بالاخره ما نفهمیدیم کدوم!؛متولد ماه مهر؛غوره؛آخ...تازه یادم افتاد:دنیای مجازی
ودیگه....دیگه آقا سعید که تازه با وبلاگ من آشنا شدن هر چند که من خیلی وقت پیش
میشناختمشون!و خلاصه همه و همه....
اگه کسی از قلم افتاد معذرت میخوام چون دیگه بیشتر از این یادم نیست.

نمیدونم تا حالا دیدین کسی از دیدن چمدون و وسایل جمع شده خوشحال بشه؟؟
اگه ندیدین حالا ببینین!!!! من که واقعا خوشحالم!
در ضمن نگین نوشته آخر پس بی خیال نظر!چون حتما نظرهاتون رو می خوانم
اگه خوبی دیدین حلال کنین اگه بدی دیدین اشکال نداره !!!!!
خب دیگه بسه زیاد گریه نکنین خوب نیست!
خدانگهدار.....
اگر بار گران بودیم(که حتما بودیم!!!!!) رفتیم....

بی عنوان!

سلام
توی این چند مدت که سروکارم با وبلاگ بود یه چیزهایی را دریافتم که می خواستم به
شما هم بگم:
به نظر من وبلاگها به چند دسته تقسیم میشوند:
۱-بعضیا مثل من خودشونم نمیدونن چی مینویسن!!!
۲-بعضیا رفتن به وبلاگشون وقت تلف کردنه!
۳-بعضیا سیاسی می نویسن که من در این مورد هیچ نظری ندارم و کلا با این وبلاگا کاری ندارم
۴-بعضیا وبلاگ و با دفتر خاطراتشون اشتباه گرفتن!
۵-بعضیا رمانتیک مینویسن که .....که خوبه بد نیست!
۶-بعضیا طنز مینویسن!
۷-بعضیا میان طنز بنویسن راه میرن!!!!!!!!!!!!
۸-بعضیا مطالب جالب فرهنگی علمی شعر داستان و...مینویسن که خب ارزش داره آدم وبلاگشون رو بخونه
۹-بعضیا از همه چی یعنی مختلف مینویسن که بعضیاشون قشنگ و جالبه
۱۰-بعضیا.....
۱۱-بعضیا میخوان قالب و چیزهای دیگه طرح کنن و به جامعه وبلاگنویسان خدمت کنن که
دستشون درد نکنه!
۱۲-بعضیا خیلی حرف میزنن اصلا به اونا چه ربطی داره وبلاگها به چند دسته تقسیم میشن!
همین دیگه محض اطلاع گفتم!

۷ روز مونده!
من امروز ناراحتم به خاطر لاله ولادن
لادن که درگذشت خدا رحمتش کنه ولی برای لاله دعا کنین
فعلا...

برای پریا هیچی فرق نمی کنه!

چند روز پیش رفته بودم خونه یکی از دوستانم.
دوستم پرسید:پریا وسایلت رو کجا میذاری؟
-فرقی نمی کنه!
می خواستیم تلوزیون نگاه کنیم:
-پریا کدوم کانال؟
-نمی دونم فرقی نمی کنه!
می خواستیم نهار بخوریم:
-پریا چی میخوری؟
-نمی دونم فرقی نمی کنه!
-پریا ماست می خوری؟
-فرقی نمی کنه!
بعد از نهار:
-پریا میخوای بخوابی؟
-نمی دونم فرفی نمی کنه!
موقع بازی:
-پریا کدوم رنگ؟
-فرقی نمی کنه!
بعد از ظهر داشتیم میوه می خوردیم.دوستم از همه می پرسید و هر چی دوست داشتند
گذاشت تو بشقابشون.
نوبت من که رسید همه گفتند:اه ول کن اینو هیچی براش فرق نی کنه!
برای همین دوستم یه سیب گذاشت تو بشقابم.
ولی دیگه روم نشد بگم برام فرق می کنه چون سیب دوست نداشتم!!!
--------------------------------------------------------------------------------

دیگه اینکه ۱۱روز مونده!