هی...بچگی!!!

سلام
چندوقت پیش داشتم وبلاگ یک نفر رو میخواندم
نوشته بود :دست تو مماخ ممنوع حتی شما دوست عزیز!!!!
یاد این شعر افتادم:مامانم گفته که دست توی مماخم نکنم ....
بعد یاد بچگی!دبستان!و خاطراتش!
یاد اون روزهایی که بزرگترین آرزوم داشتن بزرگترین عروسک و بستنی دنیا بود!
چه قدر زود بزرگ شدم!چه قدر زود این آرزوها برام مسخره شد!
اون موقعها دوست داشتم زود بزرگ بشم اما حالا دوست دارم بچه باشم!
توی دوران بچگی آدم از خیلی چیزا آزاده!(بعضی وقتا از دنیا پرت بودنم خوب چیزیه!!!)
هی...بچگی!!!
میخواستم به یاسمن و ماریا هم بگم که قدر این روزا رو بدونن(حالا فکر نکنین من جای مامان بزرگشونما!!)
اما واقعا کاش قدرهمه ثانیه های عمرمونو میدونستیم....

در مورد مطلب پایین هم به خاطر مرض کامپیوتر نصفش پاک شد
نوشته بودم که توی تولد خیلی خوش گذشت؛
و بعد هم از دنیای مجازی به خاطر لینک تشکر کرده بودم.
 بقیه هم زیاد مهم نبود!
یه چیز دیگه سایه داره میره   من تهنا شدم!

این هم تغییر و تحول!

سلام
یو هووووووووووووووووو
بالاخره یاد رفتم...اینم از فواید تابستونhttp://explorer.blosky .com !!!!
چون همه اینها رو از وبلاگ تابستون دیدم از همین جا هم ازش تشکر میکنم ممنون.
دیگه این که ...
این که دیروز تولد یکی از دوستام دعوت بودم یاسمن خانوم گل یک کمی هم خل!!
خیلی خوش گذشت خیلی..کلی خندیدیم و شعر خواندیم و بازی کردیم
مخصوصا بازی خیلی خوب بود.سایه هم بود.سایه هم میدونه چه قدر خوش گذشت مگه نه؟
قرار بود سایه هم بنویسه که من زودتر نوشتم اما اگه تا ۲ سال دیگه نوشت!برید بخوانید.
امتاحاناتم تموم شد خیلی خوشحالم.
دیگه...
از دنیای مجازی ممنونم که به من لینک همین روزا لینکشو می ذارم
بازم تولد یاسمنو تبریک می گم

از سایه هم ممنونم چون قرار بود وبلاگمو درست کنه که خودم کردم

گل آقا ماهنامه ۱۴۱ سال ۱۳ شماره۳ خرداد ۱۳۸۲ ۶۸ صفحه ۳۰۰ تومان!!!

سلام مشخصات دقیق چیزی رو که میخوام بنویسم نوشتم تا بعدا نگن کپی کرده به اسم خودش!!!!
چند تا جمله تو گل اقا خوندم به نظرم جالب اومد شما هم بخونید:

گفت و شنید را پر گو ها تبدیل به گفت و گو کرده اند!
سکوت هیچ سخنی را سانسور نمی کند!
سپیده؛ شب رنگ باخته است!
بازی کار کودکان است!
کار بازی بزرگسالان است!
زمان معطل ساعت تنبل نمی ماند!
ماهی ساده لوح روی آب می آید تا از توجه گربه تشکر کند!
ای کاش نبودنت را هم با خودت برده بودی!
تولد توی گهواره لم می دهد؛مرگ توی گور!
اگر مرگ بمیرد زندگی میگندد!

جالب بود نه؟