دلم تنگ شده....خیلی دوستون دارم ...
چه قدر این حرفا تکراری شده!!!!
به قول یاسمن بازم خدافظی؟؟!!!!

سایه اینا چهارشنبه رفتن...ما این هفته ...چندهفته بعدم یاسمن و بعدشم....
انقدرم آینده دور نیست!!!!

هر کی باید بره دنبال زندگیش!!!!
تازه به این جمله رسیدم!!!!

کسی ما را نمیجوید...کسی ما را نمیبیند...کسی تنهایی ما را نمیگرید!!!!
دلم در حسرت یک دست
دلم در حسرت یک دست...
دلم در حسرت یک بی ریای مهربان  ماندست!!!(احتمالا یه جای این شعر رو اشتباه نوشتم!)

همش باید یه سال تلاش کنم دیگه مگه نه؟؟؟؟؟
داروسازی برام بیشتر از اینا ارزش داره....

یعنی یه سال کامپیوتر و وبلاگ و اینترنت و همه چی رو
بذارم کنارو فقط درس؟!
محال نیست ولی خیلی سخته!!!!

خدافظی نمیکنم...
به امید دیدار!!!

 

 

عروسک

تو بهتر از هر دختر بچه ای بلدی عروسک بازی کنی!!!!
اما نه..تو یه فرق کوچولو با اون دختر بچه داری
عروسک اون نه پوست و گوشت و خون داره ...نه روح و احساس و شعور....اما عروسک تو....
اما برای تو چه فرقی داره؟!عروسک؛عروسکه دیگه!!!!
آره...تو با عروسکت بازی میکنی...اما برای تو چه فرقی داره آخر بازی چه بلایی سر اون میاد؟!
میندازیش یه گوشه...میری یه عروسک دیگه میخری...
حالا اگه تو یکی از این بازیها من اون عروسکه بودم و تو اون دختر بچه...باز هم وضع تغییری نمیکنه...تو بازیتو میکنی...مثل تموم بازیها...
برای تو فرقی نداره وقتی بفهمی اون عروسک عاشق تو شده...دلش میخواد تو فقط و فقط با اون بازی کنی...
دلش میخواد تو هم بفهمی که چه قدر دوستت داره...
برای تو مگه فرقی میکنه؟؟؟ نه...نه...فرقی نمیکنه...
یادته گفتی این عروسکو به یه دنیا نمیدیش؟...یادته؟؟؟
نه...یادت نمونده ...به ۱۰۰۰ تا عروسک این حرفو زدی!!
راست میگی...آخه یادت میره...یادت میره این عروسک به خاطر تو تموم غرورش شکسته شده تا شده عروسکت...
یادت میره به خاطر تو زیر دست و پای بقیه له شده و هیچی نگفته...هیچی...
یادت میره...
باشه...
اونم یادش میره
یادش میره
یادش میره....