گویا امروز آسمون تصمیم گرفته به جبران تمام روزهایی که با من لجبازی میکنه حسابی خوشحالم کنه و واسه همینم هست که یه سره از صبح ابریه و خیال آفتابی شدن نداره! 

بر خلاف روزهای دیگه که به قول بچه ها کارشناسای هواشناسی باید بیان دم خونه ی ما ببینن من چی پوشیدم...اگه لباسم خنکه اعلام کنن که اون روز بارونی...برفی...بورانی....تگرگی...بهمنی! چیزی میشه! و اگه لباسم گرمه و یا احیانا چتر همرامه اون روز حتما آفتابیه با درجاتی از افزایش دما! 

و به قول خودم باید یه روز کاپشنمو بذارم تو کیفمو و بیام بیرون...اون وقت آسمون که ابری شد و خواست بباره و باد سرد که شروع کرد وزیدن...من کاپشنمو در بیارم و بهش زبون درازی کنم و بگم خوردی؟!!! اونم که نمی تونه به همون سرعتی که من کاپشنمو درمیارم و می پوشم ابراشو ببره و بیاره حسابی لجش درمیاد!!! 


 

جالبه که تو دین ما که دروغ و غیبت و تهمت گناه کبیره است و یه عالمه از عواقبش و آتیش جهنم و برعکسش پاداش بهشت گفته شده ما به راحتی این کارا رو انجام میدیم و غیر مسلمونا تو این موردا از ما سختگیرترند...البته اگر معیارمون از مسلمون و غیر مسلمون کلمه ای باشه که تو شناسناممون نوشته شده! 

 یا همین که سوء ظن به خدا گناه کبیره است و ما اکثرا آدمای ناامیدی هستیم...یا اصل اول دینمون که توحیده و یگانگیه خدا و بزرگتر و برتر از همه چیز و همه کس دونستنش و باز هم ما چشممون به لطف آدمهاست و ترسمون از قدرت اونا!  

امروز فهمیدم کتاب «راه کمال» رو چقدر دوست دارم!


 

خواهرم یه تقویم داره که تو یکی از صفحه هاش نوشته هر روز که از خواب بلند میشی خدا واست یه کادو گذاشته کنار تختت! هدیه اش ساعت های اون روزه...باز کن و ازش لذت ببر و هر جور که دوست داری ازش استفاده کن...چه حسه خوبیه که هر روز کنار بالش آدم یه کادو باشه که دقیقا نمیدونی توش چیه...!  بستگی به تو داره که خوب باشه یا...

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

زکریا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.ir3at.com

سلام دوست گرامی
وبلاگ بسیار جالبی دارید دستتون درد نکنه
من امروز اتفاقی وارد وبلاگتون شدم مطالب قشنگی بود
دوست عزیز من مدیر یکی از سایت ها هستم این هم ادرس سایت من
http://www.ir3at.com
خوشحال میشم لینک سات من را هم در لینک دوستان قرار بدی ای دی اهو مسینجر من هم هست ir3at63
در ادد لیست مسینجرت اددم کن میتونیم دوستان خوبی باشیم
با تشکر

شاپکده جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

فاطمه چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

آخه چقدر این بند آخریه ناز بود چه تعبیر قشنگی کاش ما آدما قدر این کادویی رو که خدا بهمون می ده می دونستیم..
راستی سلام :دی خوبی دکتر؟ دلم برات تنگ شده واسه همتون فک می کردم تو هفته گذشته باباتو دوباره اینجا ببینم... جاتون خالی بود:دی
برام دعا کن باشه؟ سلام برسون فعلآ بای بووووووووووس

منصوره چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

کاش قذر چیزایی که داشتیمو می دونستیم و هی دندونای اسب پیشکشی (نعمتهای خوب خدا) رو نمی شمردیم!

سینا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

اون کادو همیشه خوبه چون اونی که این کادو رو بهمون داده همیشه خوبه...
تعریف ما از خوبیه که اون رو بد یا خوب نشون می ده.

سینا جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ

بنویس ذوق نوشتن آدم رو به فکر کردن در مورد آنچه که هست وا می داره... بنویس تا تو توشته هات خودت رو ببینی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد