نمی ترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه    همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیکتر میشه 

هیچ حواست هست به ما؟! از دستم دررفته حساب لحظه های آخر...! دیگه عادت انتظار هم از سرم افتاد...دیگه میگم همینی که هست...میخوای بخواه..نمیخوای هم...بخواه!  

مهندس میگه کار خیرو میذاری سر راه بنده های خوبت...بنده ی خوبی نیستم لابد! میدونم نگام میکنی...همیشه...الان...چی رو میبینی؟! دربه دریمونو؟! آشفتگی هامونو؟! این خلاء های ناجور زندگیمونو؟! این دست و پا زدن های تو لحظه های شبیه مرداب؟! چی بخوام ازت...چیزی بیشتر از نگاه؟! ا ز سرمم زیاده! 

هیچ میدونی که فقط تورو دارم؟! یعنی هر چی فکر میکنم هیچ کسی رو ندارم جز خودت! میدونی کی یاد این حرف افتادم؟!وقتی بابا اون روز گفت به نظرت ما قراره چی جوری بمیریم؟! خندیدم...گفتم یه جوری میمیریم دیگه...مهم اصل قضیه اس که فرقی نمیکنه! 


 

دلم تنگ شده واسه سنتورم...گوشه اطاق انگار کز کرده! قهر کرده باهام! وقتی چیزی میوفته روشو صدای سیماش درمیاد دلم غش میره! دلم میخواد بغلش کنم و دونه دونه سیماشو نوازش کنم!

نظرات 5 + ارسال نظر
شهره پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ق.ظ

این تویی که خودت رو فراموش کردی. نه تو بلکه هممون. تو اگه دوست داری خودت رو به یاد بیاری باید همت کنی پاشیو سنتورتو برداری و شروع کنی. البته می دونم که می گی حرف زدن راحته ولی چاره ای نیست. البته یه ضرب المثل هست که می گه: اگه تو لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمی بره!
خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود
گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود
ما جفا از تو ندیدیمو تو خود نپسندی
آنچه در مذهب ارباب طریقت نبود
حافظ

زهرا جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ق.ظ

مهم اصل قضیه است. . .
موافقم!! تو این دوره و زمونه با هر کی خیلی حال کنه اصل قضیه رو بهش می ده. به ما هم حال می ده ولی گویا دیگه اون قدم هم حال نمی کنه

دکتر حیران جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ق.ظ http://dr-heiran.blogfa.com

راستش من مدتیه دعا هم نمیکنم ببینم اثر داره یا نه!!همش غر میزنم.

بانو شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ق.ظ

واقعا ما چجوری میمیریم؟؟؟

منصوره شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ

چقد تازگیا مرگ موضوع مهمی شده!زیادی بهش فکر میکنیم شاید!شایدم قبلا کم بهش فکر می کردیم!
عشلم دیوار که نکشیدن بینتون!کارشم طولانی نیس بخوای بگی وسیله مسیله تا بیارم طول میکشه!غر نزن.برو اون بچه رو بغل کن!اونم تو رو می خواد!می دونم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد