همزمان با شیون های خانواده ی همراه مریضی که تو بیمارستان فوت کرده بود٬ من بغض کردم٬ خانم دکتر هم شیفتی نچ نچ کرد٬ یکی از نسخه پیچا گفت زنده بود هم همینطوری قربون صدقه اش می رفتی؟!!! مردی که تازه وارد داروخونه شده بود گفت: راحت شد بابا...میخواست این دنیا بمونه چی کار؟!...و یکی دیگه از نسخه پیچها بعد از چند دقیقه و در حالی که قیافه ی فیلسوفانه ای به خودش گرفته بود گفت: می دونی...خاک سرده...! 

تفاوت دید ما آدمها به یه موضوع واحدی دقیقا به اندازه ی تفاوت اثر انگشتهامونه! حتی موضوعی که به نظر برای همه باید ناراحت کننده باشه...اتفاقی که باید باعث خوشحالی بشه...و هر چیز دیگه ای که خوب یا بد بودنش به نظر بدیهی میاد...  

این روزها انقدر به نسبی بودن همه چیز فکر کردم که دارم روانی میشم....!  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
a30 دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

در مورد اولیه
فقط :(

و اما ببین کار انیشتن و قبل از اون ملاصدرا چقدر سخت بوده
که نظریه نسبیت و ااصل جوهری ملاصدرا رو یجاد کردن

بالاخره برو بچ مهندسین دیگهههههه!!!!
دی
:))))

خدا کنه که به کسی بر نخوره
الان نوه نتیجه های ملا صدرا و انیشتن همشون بدو بدو میان جهت طرفداری از مواضع جدشون...
(عطف به پست قبلی)
;)))

ببخشید اگه ما دکاتیر نبودیم که مهندسها سالم نبودن بخوان نظریه از خودشون صادر کنن!!
بعدشم...ملاصدرا فیلسوف نبوده آیا؟! مهندس؟!!!! :دی

:))))

قلندر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ http://osyanemotlagh.persianblog.ir

عمق دید مردمان مثل همه چیز این ایران رو به کف است و تهی شدن ....
یا حق

منصوره سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

موافقم.خیلی همه چی نسبیه!
:))))))))))))))))))










میثم سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

همه چی نسبیه! اره ولی به نظر من همه چی دلیل نمی خواد! این صحنه که میگی تو ذهن من هم مونده و خیلی جاها بیدلیل دلت میلرزه و احساس میکنی چشمات یه کم گرم شده! بدون دلیل! احساسه که هیچ فکری توش نیست و زیباییش هم به اینه که این فکر وامونده رو نمی خواد! گاهی لازمه احساس ادم جاری شه! ( پیش خودمون باشه :))‌) )

منصوره چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ

آخه بدبختی اینجاس تو حسه فکرم هست که تا یه مدتی مثه خوره میفته تو جونت!

فائزه چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ

یه آدم مطلقا مادی نگر تو زندگیت دیدی که همه چیز رو براساس مادیات بسنجه؟ خیلی تحملشون سخته من تجربشو داشتم.آدمی که نمیتونی هیچ جوره باهاش ارتباط برقرار کنی.حتی محبت رو در مادیات تعریف میکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد