دیروز کسی می گفت که نمی دونم چرا هیچ چیزی عمیقا من رو خوشحال نمیکنه...مثلا وقتی نگاه میکنم به کسی و میبینم شاده تعجب میکنم و نمی تونم درکش کنم... 

من چند لحظه ای مکث کردم...مونده بودم که چی باید بگم...یعنی قاعده ی دوستی و دلداری و معرفت و این چیزا ایجاب می کرد که یه چیزی بگم...آخرش این جمله ای بود که گفتم: هیچ کس عمیقا خوشحال نیست...! 

حالا اگه بخوای از بعد مذهبی به این قضیه نگاه کنی احتمالا دلیلش اینه که اینجا...این چیزها ته اون جایی نیست که باید باشیم یا باید داشته باشیم...اما اینکه واقعا این احساسش طبیعی بود یا نه...شک دارم! 

نظرات 2 + ارسال نظر
MahdiaNA یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://meriti.blogsky.com

طبیعی نبود

a30 دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

به نظرم اون طرف هنوز نتونسته متوجه بشه که

مهم این نیست که چیزی یا اتفاقی بتونه تو رو 100% شاد کنه،
مهم اینه که تتتتتتتو ،100% و با تمام وجود از اون اتفاق هر چند کوچیک شاد بشی و لذت ببری

یاد این جمله هم افتادم که:
همیشه چیزی برای غصه خوردن پیدا میشه،مهم اینه که تو اونا رو زود زود گم کنی

;)
(a30)

آدم تا وقتی که نخواد ،هیچ کسی نمیتونه بهش شادی 100% رو القا کنه

:))))

شاد باشید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد