بی تو و اسمت عزیزم                اینجا خیلی سوت و کوره... 

ولی خب عیبی نداره                 دل من خیلی صبوره....! 

مطمئن نیستم اما که دلم خیلی صبور باشه... دلم تنگه...دلم...اما داره تمرین صبوری میکنه...داره یاد میگیره آروم اشک ریختنو...داره معنی تحمل رو میفهمه...داره توکل رو مزه مزه میکنه...شاید داره بزرگ میشه...شاید داره قانون های این دنیا رو یاد میگیره... 

خدا که حافظ اصلی است...هر جا...هر وقت...پشت و پناهت

نظرات 22 + ارسال نظر
a30 چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ

توکل و توصل و تحمل سه تا برادرجدا ناشدنی هستند، هر وقت که دوتاشون دور هم جمع باشن ، آدم جای سومیشون رو خیلی خیلی خالی احساس میکنه ...
دلم برای دلت ......

دلم برای دلت توکل و توصل و تحمل رو یکجا آرزو داره....


خدای ،پشتیبان و همراهت

شهره پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ

مجبوری صبور باشی! ولی همیشه مطمین باش.
حتما انتظارت به انجام نیک می رسه.
عاشقتم

منصوره یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

!بیمارستان!!!!!درس صبوری میده!!اما میترسم پاسش نکنم!!!!!!آخه الان که به شدت بش نیاز دارم خیلی دارم توش می لنگم!صبرو میگم!

a30 سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ

شٌکر

;)

زهرا جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ق.ظ

منظورتون توسل دیگه؟!! یا این یه چیزه دیگس من بلد نیستم. . . :ی:ی

منصوره جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

نه!توصل از وصل میاد!کلا فرق داره!:)
چون توسل تا جایی که یادمه خواهرشون بود!توصل داداششیونه:)))))

a30 جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

به زهرا:
ممنون از دقت نظرتون و احسنت ،که میخواستید من رو آزمایش کنید تا ببیندید که آیا معنی کلمات رو میدونم یا نه...
:)))


و بمنظور تنویر اذهان عمومی باید گفت:

توصل ،
مصدر (تَ وَ صُّ) 1 - رسیدن ، پیوستن . 2 - به چیزی دست یافتن

توسل
مصدر (تَ وَ سُّ) [ ع . ] دست به دامان شدن
است.
من همون توصل را که نتیجه توسل است منظور همی دارم.

به منصوره:
بسیار بسیار سپاس از تذکر بجاتون و شفاف سازی بخاطر توضیح پیچیدگی های روابط خانوادگی موجود بین توصل و توسل .
چیزی که من هرچقدر هم فکر میکردم آخرش هم کم میاوردم و قاطی میکردم....
:)))

میثم دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

حالا اگه من نوشته بودم عالم و آدم میومدن کلی بازی!!! اصل مفهومه که منتقل شد!

منصوره سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

به میثم:ا!از ماه عسل برگشتین!یسلامتی...:)))))))))))
خب الانم دوستان در حال کلی بازی بودن!معلوم نیس!؟
زهرا مثه اینکه باید واضحتر بیان کنیم!

میثم چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

البته سفر خوبی بود! ولی ماه عسل نبود! نه دیگه معلوم نیست برداشتین کلی نمونه های مختلف اوردین که درست نوشته! اصن شما واضح تر بیان کن ببینم چی بیان میفرمایید لطفا!!!

a30 چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

به میثم:
با سلام،
مطمئنم که منظور رو گرفتین ولی از اونجایی که دوست همی دراید سر به سر بذارید ....
;)))

ولی اگه ،اگه بعد از این همه توضیحات (بنظرم کامل) متوجه نشید .....

به نفعتون که الکی هم که شده بگییییی آآآآآآآآآآآآهااااااااااااان
منظور ایییییییییییییییین بوددههههههههههههههههههه،اونو که خودم میییییییدونستم .
;)


چون ممکنه که بازم دکاتیر مونثه محترمه دارو، باز هم ،کمر همت ببندند بمنظور کلی بازی و اینبار با شدت و حدت بیشتری ،میدونی که چی میگم.
;)

به منصوره:
باز هم ، تشکر از توضیحات کامل و جامع کلی تون...!!!؟؟؟؟
:)


پاورقی
حدت:
تیزی, تندی, برندگی, خشم, غضب
( اسم ) 1 - تندی تیزی برندگی . 2 - خشم غضب . 3 - صفات و حالات مذموم . یا حدت طبع . تند خویی . یا حدت لسان ( زبان ) . آتش زبانی تیز زبانی . یا حدت بخرج دادن . تندی کردن . 4 - ( اسم ) زیر مقابل بم .
تیزی کردن تند شدن



چه کنیم دیگه ،شرطی شدیم. قبلش خودم توضیح میدم!!!
;)))))

میثم پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ق.ظ

شما ادبیات می خونی؟!؟ :(
آقا من املا بیل میرم! ولی مایه خندس! کلا نوشتن من مسبوق به سابقه است تو 84 دارو!

هم ورودی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

میثم بابا تو دیگه خیلی نامردی!
یه شیرینی به ما ندادی داماد شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایشالا خوشبخت و شاد باشی پسر!

a30 جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

ادبیان خوندن من محدود میشه به، ادبیات دبیرستان و یدونه هم تو دانشگاه ،اگه منظورتون این بود که بلی ولی اگه نبود ،خب خیر!!!
منم مثل خودتون، املا و انشا کلنگ میرم... !!!!؟؟؟؟
;)))
چی مایه خندس؟؟؟!!!

a30 جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ق.ظ

توضیحات
لطفا گزینه موردنظر را انتخاب نمایید:
ادبیان در سطر اول بصورت ..... نوشته شده است.

1) تصادفی 2) تاکیدی 3) توضیحی 4) تمامی موارد

با تشکر

منصوره جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

خیلی سرت شلوغه ها!نه جواب حال و احوال می دی نه می آپی...خوبی؟
جواب تست بالا!:
هیچ کدام!ادبیان جمع ادبیاتی است که هر انسانی در دبیرستان وسپس دانشگاه می خواند!:دی
دوستان پیرو شفاف سازی هم ورودی تاریخ و مکان شیرنی دادن دوست و هم کلاسیمان خانلری! متعاقبا اعلام خواهد شد!

خانلری جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

سوژه ای شدیییم ماااا!
شما خودت شیرینی بده بد به بچه مردم گیر بده! حالا من نمی خوام چیزی بگم هاااا !
همین غلط املایی من تو جزوه ها سوژه بود دیگه!

زهرا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ب.ظ

آقای a30 جدای از ادبیان -که جا داره همین جا از توضیحات به جای منصوره تشکر کنم- گویا همیشه یه فرهنگ معین جهت تنویر افکار عمومی کنار دستشه!!!! آفرین . . . احسنت به این شفاف سازی. . .
جواب سوال 4 گزینه ای گزینه ی 2 و 3 می باشد. لطفا جهت هر چه بیشتر علاقه مند شدن خوانندگان به شرکت در مسابقات 4 گزینه ای تان جوایز ارزنده را اعلام کنید!!!
خانلری بعد شیرینی 5 شنبه نوبت تو ا هااااا! پول و پله هر چی داری جمع و جور کن که می خوایم حسابی معده هامونو به تعجب وا بداریم!!!! اصل قضیه هم حالا ایشالا جور می شه . خدا بزرگه. . . اصل شیرینی ماست! اون وقت خالصانه دعات می کنیما !!!

زهرا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

راستی بچه ها !!!
فاطمه ظهور کرد!!‌ به خدا راست می گم. . . خودم امشب دیدمش. خود خودش بود. . . فقط یه کم سرماخوردگیش اضافه شده بود!!!
ای خدا . . . بسوووووووووووووووووزه . . . ما که بخیل نیستیم :ی

a30 جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

به زهرا:
تو این جامعه که فقط آدما دنبال نقاط ضعف میگردن، و چشمشون رو روی نقاط قوت میبندن، لازمه که آدم خودشو به انواع وسایل دفاعی از جمله :
پنجه بوکس، قمه، باتوم، پارتی کتو کلفت، پول به مقدار زیاد، دروغ در حد بضاعت، و گه گاهی هم یک لغت نامه (که البته علما نوع معینش رو به سایرین ارجح دانسته اند...) و .... مجهز کنه و تا حد امکان از مسایل همانند تفکر و تعقل و تدبیر اجتناب شود و توصیه واجب آن است که تا حد امکان از دنباله رویهای کور کورانه استفاده شود....
دیگر چه میتوان کرد!!!!؟؟؟؟؟
;)

به منصوره:
بازم در نقش یک سوپر من ظاهر شدیییییییید...

دکتر حیران دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ http://dr-heiran.blogfa.com

ادبیان شاید یه نوع فن بیان باشه.اگه جواب میده من حاضرم واحدشو بردارم! ماه عسل یکی میخواست بره کربلا من بهش گفتم آخه اونجام جاس واسه ماه عسل.آدم باید کیشی قشمی بره ماه عسل خوش بگذره.

هستی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

سلااام
به گمونم یک عدد فاطمه گم شده از یابنده تقاضا دارم در صورت مشاهده مساعدت بفرمایند!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد