دیروز من و احسان داشتیم به همدیگه میگفتیم که هیچ کدوممون حس تموم شدن مرحله ای از زندگی به اسم مجردی و احتمالا از دست دادن بعضی چیزها رو نداریم و خدا رو شکر هردومون احساس میکنیم که به داشته های قبلی چیزای دیگری اضافه شده... 

بسی خوشحال کننده و هیجان انگیزه که داخل ماشین تزئین شده و با دسته گل و شنل و لباس پفی نشسته باشی و ملت با بوق زدن و تبریک گفتن تو شادی تو شریک باشن...شاید دیگه هیچ وقت اون آدمها رو نبینیم یا ندونیم چی کاره ان و کجا زندگی میکنن... اما تو اون لحظه ها همین که میینی همراه تو خوشحالن کلی حالت رو خوب میکنه... 

خیلی خیلی خداروشکر...بی اندازه مثل خودش! که خوب بود و خوش گذشت...و امیدوارم که این شادی و خوشی برای یک شب نباشه و ابدی و عمیق در دلهامون بمونه...و مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد ایشالا :) 

سرعقد تمام کسانی رو که یادم بود دعا کردم و بعدشم یه دعا واسه همه کسانی که میشناسم و امکان یادآوری اسماشون تو اون لحظه نبود... 

یه دنیا مرسی از همه ی دوستام که اون شب و همیشه ترکوندن مرامو! 

مخصوصا زهرا و منصوره که اینجا رو هم تنها نذاشتنو تو شرایطی که خودم امکان سر زدن نداشتم بازم نا امید نشدن و اومدن! :)  

( منصوره جونم خودت خوبی که خوب میبینی...فدای اشکات...مرسییییی :*)

و مخصوص مخصوص بارون عزیز که مثل خواهرم دوسش دارم و براش آرزوی خوشبختی و شادی و آرامش و سلامتی دارم تو هر مرحله و هر جایی که هست و بسی جات خالی بود.. باور کن... 

سایه جونم مرسی از همه ی دعا های خوبت...همشون امدوارم برای تو هم اتفاق بیوفته....خیلیییییی خیلیییییییییی ممنون :* 

هستی عزیز...امیدوارم که قسمتت بهترین باشه و خدا همیشه نگهدارو حافظت...مرسی عزیز دلم :*  

خیلی خیلیییییییییییییی دوستون دارررررررررررررررررررررررررم

برای عزیز ترین عزیزم هم آرزو میکنم که بتونم براش دوست خوبی بمونم...برای همیشه... :)

نظرات 14 + ارسال نظر
ماه پیشانو سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://mahpishano.blogsky.com/

وای مثل من احساستی
تبادل لینک؟

ماه پیشانو سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:05 ب.ظ http://mahpishano.blogsky.com/

خیلی ازت خوشم میاد

احسان سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

سللللللللللللللللللللللام

میدونی٫ همیشه وقتی که از کنار یک ماشین تزئین شده عبور میکردم٫ براشون بهترین ها رو آرزو میکردم و با خودم فکر میکردم که اگه بوق بزنم٫ اونا خوششون میاد یا پیش خودشون میگن٫ یکاره کیٍ ما که بوق میزنه !!!!!

اون شب دیدم که ککککککککککککککلی آدم با مرام که باهاشون هیچ رابطه ای هم نداری بهت تبریک میگن و برات آرزوی خوشبختی میکنن و بوق میزنن و از کنارت رد میشن میرن ٫این یعنی که ....

ممنون از همه اونایی که نمیشناسمشون

تو اون لحظلت با خودم میگفتم چقدر این بوق زدنه ٫ دست تکون دادنه و رد شدنه رو دوست دارم.
بازم با خودم گفتم که از این به بعد سعی میکنم که اگه این دفعه یه ماشین تزئین شده رو دیدم براشون دست تکون بدم ٫ تبریک بگم ٫‌بوق بزنم و برم.

مطمئن مطمئن مطمئن هستم که بهترین دوستم بودی٫ هستی و خواهی بود به لطف و یاری خدای بزرگ.

م.ت.ب.ع.ت.

بارون سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

بازم تبریییییییییییییییییییییییک عزیز دلم








هی نوشتم و پاک کردم.جدییییییییی نمیدونم احساسامو چه جوری بهت بگم.
خوشحالم و برات آرزوی شادی و خوشبختی میکنم بیانگر تموم احساسم نیست.
پس تو دلم میگم و از خدا میخوام که براورده کندشون

منصوره چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

فوررررررررررررررررررررران شور و احساس بود این پست!
بارون راست میگه!آدم نمی دونه چی بگه! ما چاکریم زیاد.....
سرت سبز و دلت خوش باد جاوید............... :)

سایه پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

الهی ! اینقدر احساساتی شدم بغضم گرفته الان ... !
حتما کلی خوشگل شده بودی ...

نمی دونم چی بگم جز آرزوی خوشبختی ..
می بوسمت ..

زهرا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

وای نمی دونی چقدر هیجان زده ام از این که اسممو تو پستت آوردی :))) احتمالا اگر از میزان شادی این بچه خبر داشتی آخر همه پستات یه زهرا اضافه می کردی!!!
ما هم چنان بر منوال گذشته چاکر شما هستیم
به خاطر همه ی احساس های خوبی که دارین هم خیلی خیلی خوشحالم

دکاتیر یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.unknownpharmacists.blogfa.com

لینکمون کن!!!!!!
آپیم

بانو سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام عزیزم .خوبی؟آخییییییییییییییییییی تبریک میگم من امروز از هستی شنیدم.خیلی خوشحالم .امیدوارم خوشبخت بشی نازنینم.برات بهترینا را مز خدا میخوام.خیلی ماهی

خودم سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

مرسیییییییییی بانو جونم...امیدوارم تو هم خوشبخت و شاد و عالی باشی همیشه ی همیشه....ممنون عزیز دلم :*

احسان سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

سلااااااااااااااااام
چطوری عزیز دلم
اوضاع احوال خوبه؟
همهچی آرومه؟
خیلی بسیار زیاد موفق باشییییی.
:)))

خودم سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام
خوبم عزیز دلم. تو چطوری؟
همه چی خوبه خدارو شکر
مرسییییییییییییییی تو همممممممممممممم
:)))))

دکاتیر چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ

هورااااااااااااااااااااا! لینک شدیم! سعی کن بیشتر در جهت شاد کردن دل دکاتیر گام نهی! :)

احسان یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

میگن سیزده نحسه واسه همین یه کامنت خالی
درعین حال پر از همه چیزای خوب واست میزازم که از سیزده در بیاد.

شاد بودن تو آرزوی منه

شاد باشی دوست جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد